Behandlinger / Massage & Hot Stone Massage

Massage & Hot Stone Massage

I klinikken tilbyder vi måde den traditionelle massage og Hot Stone massage.

Traditionel massage
I klinikken tilbyder vi forebyggende behandlinger samt smertebehandling med fysiurgisk massage ved brug af teknikker og erfaring indenfor både velvære- og sportsmassage. Vi arbejder fokuseret på at fjerne dine spændinger og smerter, og kombinerer ofte flere massageteknikker under en behandling for at give dig det maksimale udbytte.
Derudover giver vi dig råd og vejledning omkring metoder til at forebygge dagligdagens slid på kroppen.

Opvarmning af musklerne ...
Først varmer vi dine muskler op i den del af kroppen, som du ønsker bearbejdet. Derefter kan du vælge at få en mere fokuseret behandling på bestemte smerteramte områder eller afspændingsmassage i hele den valgte kropsdel. Du bør bestille en længere behandlingstid, hvis du har stærkere smerter eller ønsker at få masseret en større del af kroppen.

Hot Stone massage
En fantastisk og helt enestående oplevelse, som du bare må prøve.
Varme lavasten placeres på specielle punkter på din krop og samtidig masseres den øvrige del af kroppen med æteriske olier og varme lavasten på en helt speciel måde,

Varmen fra stenene strømmer rundt i kroppen og trænger dybt ned i musklerne.
Under massagen kan du mærke hvordan musklerne afspændes og du bliver dejligt afslappet.

Behandling: 1 time

Stenene ligget i havet og rullet med tidevandet hen over havbunden, hvilket har givet dem den karakteristiske form og glatte overflade.Hotstone massage blev oprindelig udviklet af indianerne for flere hundrede år siden, hvor det blev brugt terapeutisk.
I mange år har opmærksomheden for de varme sten og deres gavnlige virkning været helt forsvundet, men nu er interessen for Hotstone massagen kommet tilbage.

Massagen som vi kender den i dag bruges både som terapeutisk muskelafspændende massage og ren forkælelses wellness massage.

Stenene vi anvender stammer fra vulkanudbrud på Hawaii. I årevis har stenene ligget i havet og rullet med tidevandet hen over havbunden, hvilket har givet dem den karakteristiske form og glatte overflade.

Klinik-atz.dk | CVR: 20292075 | Hovedgaden 26-28,1. sal, 2970 - Hørsholm | Tlf.: 4110 4100